Sisukord
Saatesõna, Kai Võlli
Seoste märkamisest ja loomisest sidusama maailmavaate kujunemiseni, Pille Liblik
I osa Enesekindlus kujuneb kasvamisväest ja usaldusest
Lõiming kui koostöökogemus: lõimingu kavandamine, lõimingu rakendamine, Anu Sarap
Tulevikuoskuste kujunemise toetamine lasteaias, Kristina Mägi
Õppimine algab ühisosa leidmisest: näiteid õpetaja igapäevatööst, Irene Artma
II osa Johannes Käisi jälgedes
Johannes Käisi pedagoogiliste põhimõtete rakendamisvõimalusi nüüdisaegses õppes, Luule Niinesalu
Üldõpetus loob õppimise rõõmu. Kuidas me seda teeme? Jaana Leemet, Ketter Leemet
Üks õpetamise lugu, Elve Kukk, Elina Veering
III osa Lõimingu alused erakooli õppekavas ja igapäevatöös
Lõimingu kaudu geeniusi avastamas, Tiia Lepik, Brita Pärtel
Emili projektõppest ja lõimingust ehk igikestev püüe ideaalide poole, Indrek Lillemägi, Maria Kurisoo
Kogupäevakool õpib loovalt lõimides, Silva Kolk
Üldõpetuslik tööviis algklassides, Marja Popov
Lõimingu võlu ja valu, Kristi Mumm
Lõiming tasakaalus ja tervikliku isiksuse arendamisel, Kristi Laanemäe
Terviklik haridus Gunter Pauli lugude järgi õppimise kaudu ehk tervikliku õppe programm „Seiklus”, Margit Randmaa
V osa Sisu, keel ja õpioskused kui loomulik lõimumine
Õpioskuste ja keele lõiming kolmanda kooliastme ainetunnis, Anu Parts
Lõimitud õppe lõpmatu kurv, Anu Vau
Õpetajate koostöö teemaõppe rakendamisel, Natalia Presnetsova
Õpetajate koostöökogemus lõimingu rakendamisel, Nataliya Lobosok, Diana Astok
Innustav lõimimise mustrimaailm, Tatjana Kodas, Valentina Tubin
Erinevad keelekümbluslood, Viktoria Belitšev, Katre Jürgenson