Ainekavas taotletavad õpitulemused, õppesisu, õppetegevus klassiti
Keemia õpetamisest
- Olulisemad muutused põhikooli keemia ainekavas – Lembi Tamm
- Soovitusi keemia õppetegevuse korraldamiseks ja läbiviimiseks 8.–9. klassis – Lembi Tamm, Aivar Vinne
- Keemia kui õppeaine eripära, metodoloogilised lähtekohad ja rõhuasetused põhikoolis – Aarne Tõldsepp, Miia Rannikmäe
- Põhikooli keemiateadmiste, -oskuste ja keemiaga seonduvate väärtushinnangute kontrollimisest ja hindamisest – Aarne Tõldsepp
- Kuidas suurendada õpilaste huvitatust loodusteaduste õppimise vastu, huvi õpingute jätkamise ning ainega seotud elukutsete vastu? – Moonika Teppo, Miia Rannikmäe
- Uurimuslikõpe keemiatundides – Klaara Kask
- Läbivate teemade käsitlemine keemia ainetundides – Martin Saar
- Ülekooliliste või klassidevaheliste projektide läbiviimise võimalustest. – Martin Saar, Katrin Soika
- IKT keemia õpetamisel põhikoolis – Heli Väärtnõu-Järv
- Praktilised tööd, õpi- ja näitkatsed põhikooli keemia uues ainekavas – Erika Jüriado, Andrus Kangro, Tatjana Jerošenko