A A A

Hooldusõppe tase

Ainerühmade ülesandeks on luua tegevusvaldkondade raamatud, milles kirjeldatakse:

  • tegevusvaldkonna kirjedus, rõhuasetused, metoodilised soovitused
    • taotletavad õpitulemused arengutasemeti
    • õppesisu arengutasemeti

Tegevusvaldkondade raamatutele koostatakse ühine üldosa, milles kirjeldatakse: 

  • hooldusõppe eesmärk;
  • hooldusõppe põhimõtted, nt:
    • üldõpetuse põhimõtete rakendamine, lõiming
    • kontsentrilisuse printsiibi ja spiraalõppekava rakendamine
    • liikumine õpilase lähiümbrusest kaugemale
    • õppimine läbi praktilise tegevuse
    • õpetaja osalus, sh abi osutamise tasandid
    • AAC vahendite kasutamine jms
  • õpetaja kõne ja/või AAC vahendite kasutamine, tööjuhised;
  • õppijate eripärad arengutasemete kaupa, mõiste “arengutase” kasutamise selgitused;
  • IÕK koostamine;
  • hindamine
    • õpilase arengutasemete hindamine IÕK koostamiseks
    • kokkuvõttev hindamine vastavalt IÕK-le
  • õpilase õpi(arengu)keskkonna kujundamine.