Loodusteaduslik pädevus
Ainevaldkonna õppeained
Ainevaldkonna kirjeldus
Üldpädevuste kujundamine ainevaldkonna õppeainetes
Lõiming teiste valdkonnapädevuste ja ainevaldkondadega
Artiklid
1) Teaduse olemus ja loodusainete õpetamine – Miia Rannikmäe ja Arne Rannikmäe
2) Kriitilise mõtlemise arendamine loodusainete tundides – Anne Laius ja Miia Rannikmäe
3) Hindamisest gümnaasiumiastme loodusteaduste tundides – Jack Holbrook
4) Haridustehnoloogia loodusteadustes – Tago Sarapuu
5) Probleemülesannete tüübid ja lahendusstrateegiad – Margus Pedaste, Tago Sarapuu
6) Uurimuslik õpe loodusainetes – Margus Pedaste, Mario Mäeots
7) Visuaalset kirjaoskust arendavad ülesanded – Tago Sarapuu
8) Tehnoloogiaalase kirjaoskuse kujundamine interdistsiplinaarsete tehnoloogiaalaste valikkursustega – praktiline rakendamine – Raivo Sell
9) Loodusteaduste alase karjääriteadlikkuse kujundamisest gümnaasiumis – Imbi Henno
10) Kriitiline essee loodusteadustes – Arne Rannikmäe
11) Ühiskonna erinevate huvigruppide ootused loodusainetes kujundatavatele kompetentsustele – Aveliis Post, Miia Rannikmäe
12) Uurimustööde koostamise protsess koolis – Jaana Roht
13) Õpilasuurimistööde juhendamisest ja tüüpvigadest GLOBE’i uurimistööde konkursside põhjal – Kai Habakukk, Imbi Henno
14) Õpilaste loodusteaduslike oskuste ja huvide arendamisest gümnaasiumis – Mareen Taremaa, Imbi Henno
LISA I Ülevaade õpilaste oskustest PISA loodusteadusliku kirjaoskuse üld- ja alaskaalade erinevatel saavutustasemetel