on viimase viie aasta jooksul tegutsenud üldhariduskoolis õpetajana;
lähtub oma igapäevatöös nüüdisaegsest õpikäsitusest;
on viimase viie aasta jooksul osalenud metoodiliste materjalide või õppevara koostamises või õpetajate koolitamisel/aineõpetuse kogemuse jagamisel (aineliitude üritused, konverentsid vms).
ALUSTAV ÕPETAJA
on viimase viie aasta jooksul kuni kolm aastat töötanud üldhariduskoolis aineõpetajana;
omab teadmisi nüüdisaegsest õpikäsitusest ja mõningat praktilist kogemust selle rakendamisel.
AINEDIDAKTIKA ÕPPEJÕUD
omab põhjalikke teoreetilisi teadmisi aineõpetuse alustest ning õpilase ainealaste pädevuste arengust põhikoolis ja gümnaasiumis;
on viimase viie aasta jooksul tegutsenud õpetajakoolituses õppejõuna või juhendajana ning tegelenud ainedidaktikaalase teadus- ja arendustööga.
KAASAVA HARIDUSE KOGEMUSEGA ÕPETAJA
on viimase viie aasta jooksul tegutsenud üldhariduskoolis õpetajana;
tunneb tõhustatud ja erituge vajavate õpilaste kognitiivse arengu iseärasusi ning omab praktilist kogemust õppe diferentseerimisel ja eripedagoogiliste meetodite kasutamisel;
on õpetanud õpilasi nii põhikooli riikliku õppekava kui ka põhikooli lihtsustatud riikliku õppekava alusel.
LÕIMITUD AINE- JA KEELEÕPPE KOGEMUSEGA ÕPETAJA
on viimase viie aasta jooksul tegutsenud üldhariduskoolis aineõpetajana.
omab teadmisi emakeelest erinevas keeles ainet õppiva õpilase keelelise arengu eripäradest ning praktilist kogemust lõimitud aine- ja keeleõppe metoodika rakendamisel.
HARIDUSTEHNOLOOG
on viimase kolme aasta jooksul tegutsenud üldhariduskoolis haridustehnoloogina.
omab head ülevaadet vabavaralistest tehnoloogilistest lahendustest, mis toetavad õppetöö efektiivsust ja mitmekesisust.
on hästi kursis digipädevuse mudeliga ning omab praktilist kogemust erinevas vanuses õpilaste digipädevuse arengu sihipärasel toetamisel
on valmis toetama ja nõustama töörühma tehnoloogiliste keskkondade kasutamisel arendustöö protsessis.