Põhikooli riikliku õppekava üldosa põhimõtete rakendamisest muusikaõppes
- Muusika sissejuhatus – Liivi Urbel, Inge Raudsepp
- Õppekavast laulupeoni – eile, täna, homme – Aarne Saluveer
- Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia kasutamine muusikaõpetuses – Tiina Steinberg
- Hindamisest muusikaõpetuses – Karolina Sepp, Aive Skuin
Muusika õpetamisest
- Muusikaline mõtlemine – Maia Muldma
- Erinevate meelesüsteemide kasutamine muusikaõpetuses – Merike Kuivits, Tuuli Jukk
- Kuulamisprotsess – Elin Ots
- Hääle kujundamisest põhikoolis – Vilja Sliževski
- Laulmine ja hääle kujundamine klassitunnis ning koorilaulus – Taavi Esko, Niina Esko
- Muusikalise kirjaoskuse arendamisest – Ene Kangron
- Pillimängust muusikatunnis – Liivi Urbel
- Plokkflöödi mänguvõtete õpetamisest klassitunnis – Tiina Selke, Ly Tammerik
- Väikekandle mänguvõtete õpetamine klassitunnis – Pille Karras
- Regilaulu käsitlemisest põhikooli muusikaõpetuses – Celia Roose
- Loovus muusikatunnis – Tauno Aints
- Loovast eneseväljendusest ja omaloomingust muusikatunnis – Kadi Härma
Ainekavas taotletavad õpitulemused, õppesisu ja õppetegevus (õppeprotsessi kirjeldus)
- Töökava näidised
- I kooliaste
- II kooliaste
- III kooliaste