Kuidas lugeda uut põhikooli kunsti ainekava?
- Muutuv kunsti ainekava – rõhuasetused ja tähelepanekud – Annely Köster
- Motiveeriv hindamine – Anne Susanna Lindström
- Vabadus ! Loovus ! Lõiming! – Indrek Raudsepp
Kuidas mõista kunsti ja kunsti õpetamist?
- Kunstikümblus tormisel merel – Vano Allsalu
- Kunstiteose vaatamine ja analüüs kui õppevahend – Anneli Porri
- Kunsti(ajaloo) makrotasand. Kunst kui „tõlk” ja „sotsiaalne liim” – Heie Treier
-Näidisülesanne 1, Performance „Inimene eri ajastutel“ – Jane Remm
-Näidisülesanne 2, „Mõtesta ja kujuta“ – Tairi Karafin
-Näidisülesanne 3, „Märka ja muuda“ – Tairi Karafin
Kuidas kasutada õppetöös digitaalse tehnoloogia võimalusi?
- Visuaalsest grammatikast ja kommunikatsioonist – näiteid digitaalfotograafia vahenditega – Eve Kiiler
- Vaatamine ja teadvustamine – fotograafia kunstihariduses – Alge Sard
- Digitaalse kunsti õpetamisest – Piibe Piirma, Jane Suviste
Kuidas disaini abil probleeme lahendada?
- Disainis peituvatest võimalustest – Martin Pärn
- Ruum ja vorm – Krista Aren
- Disainiprotsessi rakendamine koolitunnis – Diana Tamm
Kuidas luua põhikoolis loovat õppeprotsessi?
- Õppeprotsess kunstis – Annely Köster, Eve Kiiler, Anne Susanna Lindström, Indrek Raudsepp, Anu Tuulmets
- Kunstiõpetusest kooliastmeti – Indrek Raudsepp
- Töökava näidised
- I kooliaste
- II kooliaste
- III kooliaste