Näiteks oli ühel rühmal eelmisel aastal ametite teema kevadeteemalise kuuplaani juures, seda seostati kevadiste aiatöödega (aedniku amet) ja edasi jõuti teiste ametiteni. Kuna eelmisel õppeaastal ei saanud eriolukorra tõttu seda teemat nii konkreetsena käsitleda, aga lapsi see huvitab (käiakse küsimas, mis tööd õpetaja teeb, kus emme/issi on, kui laps on lasteaias), siis on sel õppeaastal ametid ühe kuu teema. Kavas on minna mõne lapsevanema töö juurde, kutsutakse vanemaid rühma rääkima oma ametist, osaletakse muuseumitunnis, kus kõneldakse ametitest. Ametite teemaga käib kaasas töövahendite vaatlus nii piltidelt kui ka päris asjadelt, samuti on rühmas väljas ametid piltidel. Valdkonnas „Keel ja kõne“ on piltide juures sõnad selle kohta, mis pildil on. Suuremate lastega loeme neid sõnu kokku. Oleme mänginud ka teiste teemade juures selliseid mänge, et sõnad on sassis, lapsed peavad lugema ja sõna õige pildi alla asetama; sõnades on mõni täht puudu (nt _HITAJA; JUUKS_R) ning lapsed mõistatavad, mis tähed puudu on. Teemaga seotud sõnu saab laduda liikuvas aabitsas. Nooremate lastega püüame aru saada, mis häälikuga sõna algab, otsime tuttavaid tähti sõnas, moodustame sõnas esinevaid tähti pulkadega. Valdkonnas „Matemaatika“ loendavad lapsed tähti, võrdlevad töövahendeid (suur-väike, raske-kerge); leiavad, mis ei sobi vahendite reas teiste sekka (nt käärid, haamer, kamm, föön); paigutavad töövahendeid hulkadesse, võrdlevad hulki (rohkem, vähem, võrdselt), nimetavad värve. Valdkonnas „Muusika“ saame oma tegevusi saata lauluga „Ehitame maja” ning mängida rütmi ehitamiseks kasutatavate pulkadega. Valdkonnas „Liikumine“ imiteeritakse erinevaid ameteid kehaga; korraldatakse teatevõistlusi, kus edasiantav vahend on mõni tööriist; lapsed on rivis või ringis ja käest kätte antakse mõnd ametiga seotud tööriista. Muusika ja liikumise lõimimine pakub lastele vaheldust ja virgutust tegevustesse. Valdkonnas „Kunst“ joonistatakse teemal „Minu unistuste töö”, rühmatööna koostatakse erinevaid ameteid kujutavaid plakateid (nt teeb üks rühm plakati juuksurist, teine ehitajast). Perega koostöös tehakse kas ema või isa ametit kujutavaid plakateid.