Ainerühmade ülesandeks on luua tegevusvaldkondade raamatud, milles kirjeldatakse:
- tegevusvaldkonna kirjedus, rõhuasetused, metoodilised soovitused
- taotletavad õpitulemused arengutasemeti
- õppesisu arengutasemeti
Tegevusvaldkondade raamatutele koostatakse ühine üldosa, milles kirjeldatakse:
- hooldusõppe eesmärk;
- hooldusõppe põhimõtted, nt:
- üldõpetuse põhimõtete rakendamine, lõiming
- kontsentrilisuse printsiibi ja spiraalõppekava rakendamine
- liikumine õpilase lähiümbrusest kaugemale
- õppimine läbi praktilise tegevuse
- õpetaja osalus, sh abi osutamise tasandid
- AAC vahendite kasutamine jms
- õpetaja kõne ja/või AAC vahendite kasutamine, tööjuhised;
- õppijate eripärad arengutasemete kaupa, mõiste “arengutase” kasutamise selgitused;
- IÕK koostamine;
- hindamine
- õpilase arengutasemete hindamine IÕK koostamiseks
- kokkuvõttev hindamine vastavalt IÕK-le
- õpilase õpi(arengu)keskkonna kujundamine.