Õppe- ja kasvatuseesmärgid
Õppeaine kirjeldus
Füüsiline õpikeskkond
Olulisemad muudatused gümnaasiumi keemia ainekavas – Lembi Tamm
Artiklid
1. Soovitusi keemia õppetegevuse korraldamiseks ja läbiviimiseks gümnaasiumis – Lembi Tamm, Ants Tuulmets
2. Keemia kohustuslike ja valikkursuste põimitud õpetamine gümnaasiumis – Lembi Tamm
3. Õpilaste uurimistööd keemias –Neeme Katt
4. Gümnaasiumikeemia õpetamise epistemoloogilised, loogilised ja psühholoogilised alused kui õpetuse efektiivsuse tõstmise vahendid – Aarne Tõldsepp
5. Keemia koht gümnaasiumi loodusteaduslike õppeainete süsteemis, selle terviklikkus ja integratsioon – Aarne Tõldsepp
6. IKT keemia õpetamisel gümnaasiumis –Neeme Katt (ChemSketch’i kohta), Martin Saar, Andrus Kangro, Aivar Vinne
7. Vabavara programmi ACDChemSketch kasutamine struktuurivalemite koostamiseks – Neeme Katt
8. Praktilised tööd, õpi- ja näitkatsed gümnaasiumi keemia uues ainekavas – Andrus Kangro, Neeme Katt, Martin Saar, Aivar Vinne