Auli Andersalu-Targo, MSc
Töötab Audentese Erakoolis ja Spordigümnaasiumis koolipsühholoogi ja inimeseõpetuse õpetajana. Teeb koostööd MTÜ Lastekaitse Liidu Koolituskeskusega, viies läbi koolitusi lasteaedade ja koolide õpetajatele ning lastevanematele. Lisaks koolitab täiskasvanuid Gordoni Perekooli (Perekeskus Sina ja Mina) ja PREP-paarisuhte koolituse (SA Väärtustades Elu) raames. On kaitsnud Tallinna Ülikoolis magistritöö teemal „Laste tarbijaks sotsialiseerumine ja rahaga seotud hoiakud”. Eesti Koolipsühholoogide Ühingu juhatuse liige.
Merle Haruoja, MA
Lõpetanud Tartu Ülikooli õigusteaduskonna. On Inimõiguste Instituudi asutaja ja juhatuse liige, Inimõiguste Instituudi õigusabitalituse asutaja ja õigusnõustaja alates 1994.aastast. Õpetab inimõiguste kaitset erinevates õppeasutustes. On inimõiguste teemal avaldanud arvukalt erinevaid kirjutisi, õppematerjale, pidanud selleteemalisi loenguid nii rahvusvaheliselt kui ka siseriiklikult, osaleb arvukates rahvusvahelistes ja siseriiklikes inimõigusalastes ettevõtmistes ja koostöövõrgustikes.
Tiina Hiob, MSc
Tallinna Ülikooli Kommunikatsiooni Instituudi õppejuht ning reklaamipsühholoogia lektor. On olnud reklaamiõppe üks asutajaid ning õppekava autoreid, olles TLÜga seotud ligi 20 aastat. Üks huvisuundi on lastele suunatud turundus- ja reklaamitegevus, samuti laste ja tänapäevase meedia omavaheline suhe.
Anna-Liisa Jõgi, MA
Tallinna Ülikooli psühholoogia instituudi teadur. Teadustöös keskendub põhikooli õpilaste õpimotivatsioonile ja selle seostele õpetamistegevustega. On olnud pikka aega gümnaasiumi inimeseõpetuse õpetaja ja arendusjuht. Olnud lektoriks õpetajate täiendkoolitustel. 2011. aasta põhikooli ja gümnaasiumi riikliku õppekava inimeseõpetuse ainekava töörühmade liige. Inimeseõpetuse Ühingu juhatuse liige.
Kadri Järv-Mändoja, MA
Audentese Erakooli koolipsühholoog, OÜ Perekonsultatsioonid pereterapeut, MTÜ Perekoolitusühing Sina ja Mina koolitaja ja juhatuse liige, Eesti Koolipsühholoogide Ühingu juhatuse liige. Alates 2004 läbi viinud Gordoni perekooli koolitusi lapsevanematele. On tegelenud ka õpetajate koolitamisega Lastekaitse Liidus ja Tervisearengu Instituudis.
Karina Lõhmus-Ein, mag.iur
Advokaadibüroo Lillo & Lõhmus vandeadvokaat. Osalenud esindajana perekonnaõiguslike kohtuvaidluste lahendamisel. On juhendanud Tartu Ülikooli Õigusteaduskonnas perekonnaõiguse seminare.
Katri Pern, BSc
Türi Ühisgümnaasiumi inimeseõpetuse õpetaja, vanempedagoog. Töötanud pikka aega koolis psühholoogina. Osalenud aktiivselt inimeseõpetuse aine arendamises (sh õppematerjalide arendamine ja koostamine, uuringute läbiviimine, inimeseõpetuse olümpiaadi korraldamine, põhikooli inimeseõpetuse aineraamatu õppeprotsessi kirjelduse retsenseerimine jmt). Osalenud Inimeseõpetuse Ühingu tegevuses nii juhatuse liikme kui lihtliikmena.
Tiia Pern
Väätsa Põhikooli matemaatika ja inimeseõpetuse õpetaja, õpetaja-metoodik. Lõpetanud Tallinna Pedagoogilise Instituudi matemaatikaõpetajana ja Tartu Ülikooli pedagoogika erialal, omandanud koolijuhi kvalifikatsiooni, lõpetanud juhtimiskonsultandi ja mentori koolituse. Töötanud 15 aastat põhikooli õppealajuhatajana. Tegutsenud aastaid täiskasvanute täiendkoolitajana, sh Tallinna Ülikooli Täiskasvanute Koolituskeskuses mittekoosseisulise lektorina, üheks peamiseks valdkonnaks õpilaste ja õpetajate hindamise temaatika.
Thea Rumberg-Torga, MA
Jakob Westholmi Gümnaasiumi koolipsühholoog ja inimeseõpetuse õpetaja. Gümnaasiumi inimeseõpetuse õpiku „Psühholoogia. Gümnaasiumiõpik“ (2002) kaasautor. Inimeseõpetuse Ühingu liige. 2009-2011 osalenud Eesti-Rootsi Vaimse Tervise ja Suitsidoloogia Instituudi (ERSI) poolt Eestis läbiviidavates Euroopa Komisjoni 7. raamprogrammi teadusprojektides 14-16-aastaste kooliõpilaste riskikäitumise ja vaimse tervise probleemide skriinijana.
Astra Schults, MSc
Tartu Ülikooli psühholoogia instituudi doktorant. Magistritöö kaitstud 2005. aastal psühholoogias, teemaks sotsiaalsete reeglite mõistmine lastel. On töötanud Viluste Põhikoolis psühholoogina. Kogumiku “Väike heategija – koos õpime tegema head!” kaasautor.
Kristiina Tropp, MSc
Tartu Ülikooli haridusteaduste instituudi lektor. Magistritöö kaitstud 2004. aastal, hetkel käimas doktoriõpingud psühholoogia alal, uurimisvaldkonnaks on laste ja noorukite sotsiaalne areng. On töötanud koolides tugispetsialistina alates 2001. aastast ning mõned aastad ka põhikooli inimeseõpetuse õpetajana. On osalenud koolitajana TÜ psühholoogia osakonnas psühholoogia õpetaja täiendusõppe programmis.
Taimi Tulva, PhD
Tallinna Ülikooli Sotsiaaltöö Instituudi sotsiaaltöö professor, pedagoogikateaduste kandidaat, sotsiaalteaduste doktor. On välja arendanud sotsiaaltöö kui eriala, õppedistsipliini ning uurimisala. Teadustöö põhisuundadeks on lastekaitse, gerontoloogia, ametikasv ja professionaalsus, samadel teemadel juhendanud magistrante ja doktorante. Avaldanud hulgaliselt raamatuid ja artikleid ning koostanud õppevahendeid koolieelse pedagoogika ja psühholoogia, aga ka sotsiaaltöö valdkonnas.