A A A

Toimetulekuõppe tase

Ainerühmade ülesandeks on luua aineraamatud, milles kirjeldatakse õppeainest lähtudes:

  • õppeaine õpetamise põhimõtted, rõhuasetused, metoodilised soovitused 
  • ainekava jaotus  

Teema 1

  • taotletavad õpitulemused arengutasemeti 
  • õppesisu arengutasemeti

Teema 2

  • ……….

Soovituslik õppevara 

Aineraamatud võivad ainespetsiifikast tulenevalt mõnevõrra erineda.

Aineraamatutele koostatakse ühine üldosa, milles kirjeldatakse:

  • toimetulekuõppe eesmärk;
  • toimetulekuõppe põhimõtted, nt: 
    • üldõpetuse põhimõtete rakendamine, lõiming
    • kontsentrilisuse printsiibi ja spiraalõppekava rakendamine
    • liikumine õpilase lähiümbrusest kaugemale
    • õppimine läbi praktilise tegevuse
    • õpetaja osalus, sh abi osutamise tasandid
    • AAC vahendite kasutamine jms
  • õpetaja kõne ja/või AAC vahendite kasutamine, tööjuhised;
  • õppijate eripärad arengutasemete kaupa, mõiste “arengutase” kasutamise selgitused;
  • IÕK koostamine;
  • hindamine
    • õpilase arengutasemete hindamine IÕK koostamiseks;
    • kokkuvõttev hindamine vastavalt IÕK-le;
  • õpilase õpi(arengu)keskkonna kujundamine.